هرکی نخونه خب نخونده دیگه
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:"خیلی باحاله, حتما بخونین",
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي و عليکم خوب هستين؟
اين يه پست معمولي ني خيليييييييييييييي مهمه هر کي نخونه اگه مثلا 20 سالشه انگار 10 سالشه يعني نصف عمرش الکي فنا شده يوهاااااا(خنده خرکي)داري ميخوني ديگه؟گولم نزنيا؟حالا من ميگم ولي راضي نيستم اگه يکمشو بخوني يکمشو جا بزني گفته باشم .
برووووووووووووبکس استثنائا اين يه بار با عاطي هم هستم چون اصلا خوش ندارم اشکشو ببينم چيکار کنم ديگه منمو يه حس انساااااااااان دوستي عجيب و غريب بگذريم بريم سراغ بحثمون بررررررروبکس اين بخش جديدو برا خشگلي وب نذاشتما برا اينکه فقط خودم بيام نظر بدمم نيس برا اينکه اون پروانه ها دورش پرپر کننم نيس براااااا.......نيست فقط برا اينه که بياين يکم ذوق به خرج بدين نظرتونو راجع به موضوع بگين اهااااااااا برا يه چي ديگه هم هست برا اينه که ادمايي مثه داش بهزاد که يه پست ميزارن ميرن با برف سال آينده ميانه که اگه ديدن يکم وب خلوته بيان نظرشونو راجع به موضوع بگن تا گردوخاک وبو ورنداره البته ببخشيدا داش بهزاد ولي چيکارکنم ديگه به جووووووووووون خودم مجبور شدم منووووووووووووووووو ببخش شيما چاکرته شيما خاک زير پاته ببخشي منو هااااا
در ضمن الان ميبينين دارم تند تند آپ ميکنم شماهم بياين پست بذارين الان هوا خيلي سرده نميشه بيرون رفت از دوهفته ديگه که هوا گرم ميشه ديگه منو اين دورو ورا نميبينا تو اين هوا اگه خرو با پنجه بوکس بزني بيرون نميره از طويلش الان تو دلتون ميگين خب جهنم نيا نه؟فک نکنين نفهميدم دل به دل راه داره ديگه منم اينقد شمارو دوس دارم کههههههههههه نگو.عب نداره فحش بدين من راضيم

تو چی میگی عاطی اصلا مطمئنی پست گذاشتی ؟ شاید تو دفتر مشقت پست نوشتی اینجا که ما چیزی ندیدیم  مگه میشه پستت نیاد ؟یه بار دیگه امتحان کن .

 

من رفتم بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 

من که میییییییییییییییییییییییییرم چرا حولم میدین



نظرات شما عزیزان:

تیکا دانلود
ساعت6:22---10 اسفند 1389
سلام
لینکت کردم
لینکم کن
این هم بنر من
http://uploadtak.com/images/ggsyzuhptv9m28b8ruwt.gif
بنرتو با اندازه 124 در 244 درست کن و بفرس بیاد.


saeed
ساعت16:33---9 اسفند 1389
عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب